Google Webmaster Tools

Awwww yeahhh......

17/1/2013

 
Picture
Creepy huh ? Astazi a fost o zi destul de frumoasa cu toate ca dimineata a nins asa de tare ca am ajuns la scoala cu 15 min mai tirziu din cauza trenului,si ce e straniu ca dupa amiaza a fost un soare de +15°C... Cum am ajuns acasa am plecat imediat la dentist pentru a ma controla si a vedea care e situatia >>>Aveti dinti curati,frumosi,pastrati dar...dar....(acest dar mi-a oprit respirarea pe 10 sec) am o problema am uitat cum se numeste care consta in faptul ca atunci cind omul toata ziua se enerveaza,e stresat,are probleme si tot asa mai departe dormind creierul se odihneste dar muschii  gurei sunt inca in functiune adica toti nervii atit timp cit dormi se elimina prin scirtiirea dintilor... si de asta sint momente cind unul din nou poate emite niste sunete stranii din gura facindu-i cu dintii.. deci in rezultat care e problema,trebuie sa port un fel de chestie atit timp cit dorm pentru ca toate emotiile sa fie descarcate pe ea,dupa care mi-a scos piatra dintre dinti adica chestia aea care de multe ori poate produce un miros urit.. in fine iata cam asa a fost ziua de azi. P.S pe fotografie sunt eu cu dintii albi ca laptele. ( In fiecare om salasuieste un soare -- totul e sa-l lasam sa arda. )


Comments are closed.

Google Analytics