Google Webmaster Tools

Feel good

25/1/2013

 
Picture
Ieri nu am postat nimic din cauza oboselii cit fizice atit si morale (din nou) azi ma simt mai bine dar din nou parca nimic nu-i la locul lor. Vreau prea multe dar nu stiu de unde sa incep si totu-i impotriva mea si totul se distruge ca un motiv al comportamentului meu dar cine stie ce si cum este alcatuit aceasta spirala numita "viata" ori mai bine spus "bumerangul" care cum nu ai da ti se intoarce inapoi. Dar incerc si eu sa merg inainte fiindca nu am incotro,din nou acelasi mesaj catre persoanele care-mi lipsesc "Imi lipsiti mult mult mult" si ca totdeauna ca oricine sper ca ziua de miine sa fie o zi mai buna decit asta si tot ceea ce imi voi dori sa devie realitate in viitorul apropiat si de dorit cit mai repede. P.S   Eu pierd dorinta de-a avea ce caut, tot cautand ceea ce doresc.


Comments are closed.

Google Analytics