Google Webmaster Tools
 
Picture
                   Fiindcă ți-ai dorit asta!!!
Iată că totuşi mi-am adus aminte de ceea ce ţi-am promis, şi odată ce azi am o zi mai liberă am decis să-ţi scriu totuşi acest post special pentru tine. Ce vreau eu să-ţi spun prin asta, vreau să-ţi spun că pentru mine incă contează şi mereu a contat tot ceea ce făceai şi cum o făceai... mai pe scurt tu ştii mai bine totul :D . Deci ce vroiam eu să scriu in acest post este că de cît timp sunt in Italia mă simt mult mai bine şi mai confortabil odată ce-mi scrii practic in fiecare zi si cum te ataşezi faţă de mine. Să fim sinceri totul s-a început spontan şi asta face totul mai special,cred eu. Aş mai scrie multe doar că e mai bine ca toate aceste cuvinte să-ţi fie rostite in faţă dar aşa cum tu nu eşti pe net.... in fine, să ştii ca te ador mult mult mult. Cu drag pentru A.R. de la Cristian.


Comments are closed.

Google Analytics