Google Webmaster Tools

Ooops am uitat....

12/1/2013

 
Picture
Dece un extraterestru? fiindca am uitat sa scriu ieri pe blog si nici chiar tare perfect nu m-am simti. A fost o zi putin stranie chiar si azi 12/01/2013 la scoala am fost fresh, aveam putina dispozitie si ma simteam destul de bine,numai cum am ajuns acasa a inceput intr-atit de tare sa ma doare capul ca tocmai aveam impresia ca imi da cineva cu ciocanul.M-am culcat si am dormit undeva pina la ora 19:00 dupa care m-am sculat si in acelasi moment si mincarea era gata. Azi nu am degind sa invat nimic nou dar poate voi crea ceva imagini in Photoshop apoi ma voi uita la un film "sper" . Astept cu nerabdare saptamina viitoare fiindca in sfirsit imi cumpar un telefon nou Awwwwww Yeahhhhh Samsung Galaxy S3 <3


Comments are closed.

Google Analytics