Google Webmaster Tools

So so...

8/1/2013

 
Picture
A fost o zi destul de.... so so. S-a inceput ca totdeauna doar ca am uitat sa imi iau geaca cea,mai groasa fiindca afara timpul lasa de dorit si daca cinstit era chiar destul de frigusor. La scoala ca totdeauna nimic interesant,puteai sa adormi pina si la repaus fiindca asa un sentiment de "nimic bun" tocmai iti venea sa te arunci peste fereastra ca oricum nimic nu se va schimba (sarcasm). Acasa am venit repejor fiindca ma asteptau "lecturile" mele care ma asteptau si ele pe mine :D (nu nu am fumat nimic) . Deci am venit, am invatat undeva pina la ora 23:15  si am zis ca-i deajuns pe azi. Putina relaxare nu-mi va incurca fiindca Relaxarea este cheia reducerii stresului şi a regenerării fizice şi mentale.


Comments are closed.

Google Analytics