Google Webmaster Tools

Yoppie mercuri

9/1/2013

 
Picture
Azi a fost o zi mai putin incarcata si am avut mai mult timp pentru studiere ceea ce cu adevarat imi place si imi va trebui in viitor. Am invatat de la ora 3 pina la ora 22:30 si acum capul imi este plin de cifre,paranteze,acolade si tot asa mai departe dar "FARA FOC NU ESTE FUM" . Azi m-am simtit putin cam obosit dis-de-dimineata. La moment cinta un cintec destul de relaxant in casti si ma simt asa sa spunem nici perfect dar nici rau de tot. Am aflat azi niste chestii care m-au ranit putin dar putin tare si care spre viitor voi sti cum sa procedez in asa momente nasoale.Sper ca in zilele apropiate voi incepe sa privesc unele lucruri mai in serios. "Tot ce exista in mine ca seriozitate provine din lumea copilariei."


Comments are closed.

Google Analytics